Sheed-internet-security-irani
امنیت و هک اندروید همه مطالب

آشنایی با ضدویروس شید

در دنیایی که امنیت دیجیتال روزبه‌روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، داشتن یک نرم‌افزار آنتی‌ویروس قوی و مطمئن، نه تنها یک انتخاب بلکه یک ضرورت است. داستان از اینجا آغاز می‌شود که شما درحال کار با رایانه خود هستید، به اینترنت متصل می‌شوید و به‌راحتی به کارهای روزمره‌تان می‌پردازید. همه‌چیز به نظر امن و بی‌خطر است، اما واقعیت چیز دیگری است. اینترنت، همان‌طور که یک منبع بزرگ اطلاعات و ارتباطات است، با بی‌دقتی می‌تواند به یک تهدید بزرگ تبدیل شود. اینجا است که یک آنتی ویروس قدرتمند و با امکانات کاربردی مانند ضد ویروس شید وارد میدان می‌شود.

شاید این پرسش برای شما ایجاد شود که چه چیزی شید را از بقیه متمایز می‌کند؟

در ادامه قصد داریم تا آنتی ویروس شید را به‌طور کامل معرفی کرده و تمام ویژگی‌های کاربردی آن را شرح دهیم. بعد از خواندن این مطلب متوجه خواهید شد که ضد ویروس شید تنها انتخاب عالی و مقرون‌ به‌صرفه در ایران است.

در ضمن اگر علاقمند به آشنایی با چیستی امنیت اینترنتی شید و چگونگی عملکرد آن هستید، می‌توانید مقاله‌ی ما با عنوان آشنایی با امنیت اینترنتی شید را مطالعه بفرمایید.

internet-security-irani

اسکن‌ها با 2 موتور قدرتمند انجام می‌شوند!

تصور کنید که قصد دانلود یک فایل از اینترنت را دارید. این فایل می‌تواند یک سند مهم، یک نرم‌افزار کاربردی یا حتی یک ویدئو آموزشی باشد. ممکن است پشت این فایل، به دور از چشمان شما، ویروس یا بدافزار خطرناکی که قصد آسیب به دستگاه یا سرقت اطلاعات شخصی و بانکی شما را دارد، پنهان باشد.

برای از بین بردن این ضعف و تهدید، امنیت اینترنتی شید یک گزینه‌ی مناسب و کاربردی است. چراکه این امنیت اینترنتی اسکن‌های خود را به وسیله‌ی 2 موتور بسیار قدرتمند و به‌صورت هم‌زمان انجام می‌دهد. این ویژگی توانایی یافتن و مقابله با ویروس‌ها و بدافزارها را افزایش می‌دهد.

اسکن و محافظت در لحظه

دستگاه‌تان را یک ساختمان مسکونی در نظر بگیرید که از نگهابانی 24 ساعته برخوردار است. آنتی ویروس شید، همانند یک نگهبان امنیتی تیزبین به‌طور مداوم و در لحظه مراقب تمامی فعالیت‌های مشکوک و مخرب است. در واقع هر فایلی پیش از آن که خوانده و اجرا شود، در لحظه اسکن می‌شود.

بنابراین پیش‌از رد شدن از سد نگهبانی و انجام اسکن هیچ فایل آلوده‌ای اجازه اجرا یا باز شدن نخواهد داشت و دستگاه شما همیشه در امنیت کامل خواهد بود.

عدم کندی یا کاهش سرعت دستگاه شما

با استفاده از آنتی ویروس شید دیگر لازم نیست که نگران کند شدن دستگاه خود باشید. شید بهینه‌سازی‌های پیشرفته‌‌ای در جهت عدم کاهش سرعت و عملکرد دستگاه کاربران ارائه می‌دهد.

به این صورت که، پس‌از یک‌بار اسکن نتایج آن را  ذخیره می‌کند، این اقدام از انجام چندباره‌ی اسکن‌ها جلوگیری کرده و در نهایت منجر به حفظ سرعت دستگاه می‌شود.

ضد ویروس شید تنها در مواقع ضروری برخی از اسکن‌ها را در زمان بیکاری دستگاه تکرار می‌کند.

نتیجه این فرآیند هوشمندانه، عدم کندی و کاهش سرعت دستگاه شما است.

قابلیت انجام اسکن‌های متنوع و تنظیم اسکن‌های سفارشی

تا به اینجا متوجه شدیم که کارایی اسکن‌ها در جهت بررسی و شناسایی ویروس‌ها و بدافزارهای مهاجمی است که قصد نابودی و آسیب رساندن به دستگاه‌های شما را دارند.

افزون بر اسکن و محافظت در لحظه که به‌صورت مداوم مراقب دستگاه‌تان است، شما می‌توانید به‌صورت دستی تمام دستگاه خود را اسکن کنید، یا فقط بخش‌های حساس و حیاتی آن را بررسی کنید.

همچنین می‌توانید تنظیماتی برای اسکن‌های سفارشی داشته باشید تا هر زمانی که نیاز بود آن‌ها را با سرعت و راحتی اجرا کنید.

جلوگیری از اجرای خودکار برنامه‌های فلش‌ها و هاردهای اکسترنال

با این قابلیت، دیگر نگران این نباشید که فایل‌های فلش یا هارد اکسترنال که ممکن است آلوده باشند، با اتصال به دستگاه‌تان به‌صورت خودکار اجرا شوند و کل آن را آلوده کنند.

ضد ویروس شید به‌طور پیش‌فرض از این نوع اجراها جلوگیری می‌کند و ابتدا آن‌ها را اسکن می‌کند.

در صورت نیاز می‌توانید این قابلیت را غیرفعال کنید، ولی به طور کلی این قابلیت برای ایجاد امنیت بیشتر دستگاه‌های شما است.

روش‌های مختلف برای حذف یا خنثی‌کردن تهدید

ضد ویروس شید پس‌از شناسایی و مسدود کردن تمامی ویروس‌ها و بدافزارها، چندین روش برای حذف یا خنثی‌سازی آن‌ها ارائه می‌دهد. این روش‌ها عبارتند از:

  • پاک‌سازی فایل‌‌های مخرب
  • قرنطینه کردن
  • حذف کامل

لازم به ذکر است که در روش قرنطینه، امکان مشاهده و بازگردانی فایل‌های قرنطینه‌شده وجود دارد.

پیدا کردن موقعیت مکانی دستگاه‌های شما

ضد ویروس شید با ارائه‌ی قابلیت ضدسرقت و مکان‌یابی، به کاربران خود امکان گزارش دستگاه‌های دزدیده یا مفقودشده را فراهم می‌کند.

با این امکان، کاربر دسترسی به موقعیت مکانی و همچنین تاریخچه‌ی IP آن‌ها را خواهد داشت.

بنابراین شید بدون نیاز به GPS، موقعیت دستگاه شما در آخرین زمانی که به Wi-Fi وصل بوده نمایش می‌دهد.

به‌روزرسانی‌های همیشگی و مداوم شید

ضد ویروس شید به‌طور خودکار هر 3 ساعت یک‌بار به‌روزرسانی‌های جدید را بررسی و اعمال می‌کند. همچنین توانایی‌ شناسایی ویروس‌ها و بدافزارها هر 12 ساعت یک‌بار به‌روزرسانی می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که دستگاه شما در برابر جدیدترین تهدیدات نیز مقاوم است.

لازم به ذکر است که پس ‌از هر به‌روزرسانی، یک اسکن خودکار انجام می‌شود تا هر بدافزار جدیدی که ممکن است درحال اجرا باشد شناسایی و حذف شود.

ظاهر زیبا همراه با کاربری آسان

ضد ویروس شید دارای طراحی منحصربه‌فرد و در عین حال ساده و کاربردی است. یکی از ویژگی‌های مهم شید فراهم ساختن محیط کاملاً فارسی جهت استفاده روزانه تمامی کاربران فارسی زبان است. همین امر باعث می‌شود تا کاربران به‌راحتی بتوانند از این نرم‌افزار استفاده کنند.

پشتیبانی آنلاین و تلفنی

یکی از دغدغه‎‌ها و اولویت‌های اصلی آنتی ویروس شید رضایت کاربران و ارائه‌ی خدمات پشتیبانی با کیفیت به آن‌ها است.

بدین منظور شید خدمات پشتیبانی خود را در قالب پشتیبانی ازطریق گفتگوی آنلاین، تیکت و همچنین تلفن ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند با توجه به شرایط خود یکی از این 3 روش پشتیبانی را انتخاب کنند.

مقرون‌به‌صرفه بودن

ارائه‌ی محصولی با کیفیت و درعین حال مقرون‌به‌صرفه مهم‌ترین هدف و اولویت شیدافزار رایانه است. بدین منظور تلاش شده است تا محصولی با کیفیت و مورد اعتماد را با قیمتی مناسب و منطقی به کاربران خود عرضه کنند.

جمع‌بندی

با استفاده از آنتی‌ویروس شید درحالی‌که شما به کارهای روزانه‌تان می‌پردازید شید در پس‌زمینه فعال است و از امنیت دستگاه شما اطمینان حاصل می‌کند.

با شید آسوده باشید.

 

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.