خبرها, همه مطالب

دستیار هوش مصنوعی اپرا و خلاصه کردن صفحات وب در اندروید!

دستیار هوش مصنوعی اپرا
  • دستیار هوش مصنوعی اپرا Opera اکنون می تواند صفحات وب را در اندروید خلاصه کند!

محصول هوش مصنوعی موجود در مرورگر اپرا به‌نام آریا اکنون می‌تواند صفحات وب برپایه‌ی متن را در اندروید خلاصه کند. این دستیار هوش مصنوعی اپرا می‌تواند در مدت زمان بسیار کوتاه چکیده‌ی مقالات خبری، پست‌های وبلاگ یا مقالات تحقیقاتی را در یک خلاصه کوتاه که معمولاً در یک صفحه قرار می‌گیرد، ارائه دهد.

این ویژگی جدید به کاربران کمک می‌کند تا سریع‌تر یک موضوع را درک و جزئیات مهم را مشخص کنند. برای استفاده از آن، از هر صفحه وب بر پایه‌ی متن دیدن کنید و سپس روی آیکون سه نقطه در گوشه سمت راست بالای مرورگر اندروید Opera ضربه بزنید و گزینه “Summarize” را در کنار نماد آریا انتخاب کنید. سپس یک چت با آریا با خلاصه درخواستی در آن ظاهر می‌شود.

چگونگی استفاده از دستیار هوش مصنوعی اپرا

برای دسترسی به این ویژگی، به آخرین نسخه اپرا برای اندروید به‌روزرسانی کنید و به حساب کاربری اپرا خود وارد شوید یا برای یک حساب جدید ثبت‌نام کنید.

آریا سال گذشته راه‌اندازی شد و مانند سایر همراهان جستجوی هوش مصنوعی عمل می‌کند. این دستیار دارای یک رابط چت‌بات است که به‌عنوان جایگزینی برای جستجو در وب جهت یافتن پاسخ، به سؤالات پاسخ می‌دهد.

اپرا از زمان راه‌اندازی خود شروع به ساخت Aria کرده است و عملکرد خود را ازطریق برنامه AI Feature Drops خود گسترش داده است، که به کاربران این امکان را می‌دهد که به ویژگی‌های اضافی هوش مصنوعی دسترسی اولیه داشته باشند.

اخیراً اپرا آریا را با قابلیت تولید تصاویر با استفاده از Imagen 2 توسط گوگل به‌روز کرد. همچنین می‌تواند پاسخ‌های متنی را با صدای بلند بخواند.

یک برنامه ضدویروس معتبر را از یک منبع مطمئن و امن نصب کنید. هربار که یک برنامه جدید را دانلود می‌کنید، یک اسکن را برای بررسی موفقیت‌آمیز بودن دانلود و یافتن هرگونه کد مخرب، اجرا کنید.

خط مقدم محافظت از امنیت کامپیوتر شما، استفاده از آنتی‌ویروسی است که قابلیت اطمینان بالایی داشته باشد و مدام به‌روزرسانی شود. ما در مجموعه‌ی شیدافزار برای این نگرانی شما عزیزان، ضدویروس و امنیت اینترنتی شید را پیشنهاد می‌کنیم.

در نسخه امنیت اینترنتی شید شما می‌توانید در برابر ویروس‌ها ایمن باشید، در مقابل تهدیدهای اینترنتی محافظت شوید و نگران ایمنی خریدها، پرداخت‌ها و کارهای بانکی‌تان نباشید. همچنین کنترل برنامه‌های دستگاه‌تان را در دست بگیرید.

جهت آشنایی بیشتر با محصولات ما روی نوشته زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.