اندروید, خبرها, همه مطالب

گلکسی S23 سامسونگ، به‌روزرسانی جدیدی خود را دریافت خواهد کرد.

سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی
  • سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی ژانویه 2024 خود را برای گلکسی S23، S22 و S21 در اروپا آغاز کرده است.

این وصله تقریباً 75 آسیب‌پذیری را که اکثر آن‌ها با عنوان اولویت «بالا» برچسب‌گذاری شده‌اند، برطرف می‌کند.

همچنین سامسونگ فقدان اقدامات محافظتی در برابر سوختگی صفحه نمایش را تأیید کرد، اما مشخص نیست که به‌روزرسانی آن به پچ ژانویه راه یافته است یا خیر.

در واقع، سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی سال جدید خود را با کمی تأخیر برای تعدادی از گوشی‌های پرچم‌دار خود عرضه می‌کند.

به گفته‌ی SamMobile، وصله امنیتی ژانویه 2024 برای سری گلکسی S23، Galaxy S22 و Galaxy S21 در اروپا وارد می‌شود. دارندگان آخرین سری پرچم‌دار، نسخه سیستم‌افزار S91xBXXS3BWL3 را در هنگام به‌روزرسانی با حجم تقریبی 400 مگابایت دانلود می‌کنند. شایان ذکر است که به‌نظر نمی‌رسد این به‌روزرسانی برای هیچ دستگاه FE تاکنون ارائه شده باشد.

به‌روزرسانی آسیب‌پذیری‌های بلوتوث سامسونگ

برای فرآیند جفت‌سازی بلوتوث گوشی‌های سری گلکسی، یک به‌روزرسانی سطح «بالا» وارد می‌شود. سامسونگ توضیح می‌دهد که این به‌روزرسانی باید مشکلی را که در آن مهاجم می‌توانست دستگاهی را بدون تعامل کاربر جفت کند، برطرف کند.

علاوه‌بر این، به‌روزرسانی امنیتی ژانویه ممکن است اقدامات محافظتی در برابر سوختگی صفحه نمایش سامسونگ را بازگردانده باشد. این شرکت رسماً این مشکل را تأیید کرد و اظهار داشت که باید در ماه ژانویه در “نسخه به‌روزرسانی بعدی” وارد شود.

متأسفانه، مشخص نیست که آیا اقدامات حفاظتی با این پچ همراه است یا خیر. اما اقدامات حفاظتی برای جلوگیری از سوختن، پیکسل‌های صفحه نمایش شما را تغییر می‌دهد تا به حفظ صفحه نمایش OLED شما کمک کند.

درحال‌حاضر این به‌روزرسانی در دستگاه‌های گلکسی زیر درحال انتشار است:

  • Galaxy Z Fold 5
  • Galaxy Z Flip 4
  • Galaxy Z Fold 4
  • Galaxy A52 (5G)
  • Galaxy Note 20

خط مقدم محافظت از امنیت کامپیوتر شما، استفاده از آنتی ویروسی است که قابلیت اطمینان بالایی داشته باشد و مدام به روزرسانی شود. ما در مجموعه‌ی شیدافزار برای این نگرانی شما عزیزان، ضدویروس شید را پیشنهاد می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.