خبرها, همه مطالب

متا و استفاده از هوش مصنوعی در اینستاگرام!

هوش مصنوعی در اینستاگرام
  • متا درحال آزمایش نوار جستجوی بر پایه هوش مصنوعی در اینستاگرام است!

متا در تلاش است تا محصولات مبتنی‌بر هوش مصنوعی خود را در دسترس کاربران بیشتری قرار دهد. جدا از آزمایش چت‌بات هوش مصنوعی متا با کاربران کشورهایی مانند هند در واتس‌اپ، این شرکت همچنین درحال آزمایش هوش مصنوعی متا در نوار جستجوی اینستاگرام برای چت با هوش مصنوعی و کشف محتوا است.

عبارت جستجو در نوار جستجو شما را به مکالمه‌ای با هوش مصنوعی متا در DM هدایت می‌کند.

جایی که می توانید سؤال بپرسید یا از یکی از اعلان‌های از پیش بارگذاری شده استفاده کنید. طراحی صفحه نمایش سریع باعث شد که مدیر عامل Perplexity AI، Aravind Srinivas، خاطرنشان کنند که این رابط طراحی مشابه با صفحه جستجوی استارت آپ به‌کار می‌گیرد.

اما فراتر از این، می‌تواند به کاربران در کشف محتوای جدید در اینستاگرام نیز کمک کند.

به‌عنوان مثال، ویدئویی در Threads که توسط یک کاربر ارسال می‌شود نشان می‌دهد که می‌توانید برای جستجوی حلقه‌های مرتبط با آن موضوع، روی یک فرمان مانند “Beautiful Maui sunset Reels” یا ریلزهای زیبای غروب آفتاب مائویی ضربه بزنید.

استفاده‌ی متا از هوش مصنوعی مولد، فراتر از تولید متن

به‌طور جداگانه، تعدادی از کاربرانی که TechCrunch با آن‌ها صحبت کرد، توانستند از Meta AI بخواهند که پیشنهادات Reels را جستجو کند.

این بدان معنی است که متا قصد دارد از قدرت هوش مصنوعی مولد فراتر از تولید متن استفاده کند و از آن برای نمایش محتوای جدید از شبکه‌هایی مانند اینستاگرام استفاده کند.

متا آزمایش هوش مصنوعی متا خود را در اینستاگرام با TechCrunch تأیید کرد. بااین‌حال، این شرکت مشخص نکرد که آیا فناوری هوش مصنوعی مولد را در قسمت جستجو به‌کار می‌گیرد یا خیر.

یکی از سخنگویان متا به تک کرانچ گفت: «تجارب مولد مبتنی‌بر هوش مصنوعی ما در مراحل مختلفی درحال پیشرفت و گسترش است و ما درحال آزمایش طیفی مختلفی از آن‌ها اما به‌صورت عمومی و در ظرفیت‌های محدودی هستیم».

شما می‌توانید تعداد زیادی محتوا در مورد کیفیت جستجوی اینستاگرام پیدا کنید. بنابراین، اگر متا بخواهد هوش مصنوعی مولد را برای بهبود جستجوهای خود به‌کار بگیرد، تعجب‌آور نخواهد بود.

رقابت اینستاگرام با تیک‌تاک

همچنین، متا دوست دارد اینستاگرام از قابلیت شناسایی بهتری نسبت به TikTok برخوردار باشد.

سال گذشته، گوگل ویژگی جدیدی را برای نمایش نتایج Reddit و TikTok معرفی کرد. در اوایل این هفته، الساندرو پالوزی، مهندس معکوس در X اشاره کرد که اینستاگرام درحال کار بر روی گزینه‌ای به‌نام «Visibility off Instagram» است تا احتمالاً پست‌ها را به‌عنوان بخشی از نتایج موتور جستجو نشان دهد.

خط مقدم محافظت از امنیت کامپیوتر شما، استفاده از آنتی‌ویروسی است که قابلیت اطمینان بالایی داشته باشد و مدام به‌روزرسانی شود. ما در مجموعه‌ی شیدافزار برای این نگرانی شما عزیزان، ضدویروس و امنیت اینترنتی شید را پیشنهاد می‌کنیم.

در نسخه امنیت اینترنتی شید شما می‌توانید در برابر ویروس‌ها ایمن باشید، در مقابل تهدیدهای اینترنتی محافظت شوید و نگران ایمنی خریدها، پرداخت‌ها و کارهای بانکی‌تان نباشید. همچنین کنترل برنامه‌های دستگاه‌تان را در دست بگیرید. جهت آشنایی بیشتر با محصولات ما روی نوشته زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.